Hop til hovedindholdet

8680 Ry

TONICA WIENERKONCERT I RY

Arrangementsbeskrivelse

Du kan ikke længere tilmelde dig online, men kan dog stadig nå at købe billet hos Kandis i Ry eller ved indgangen på dagen. Ved indgangen kun betaling med MobilePay.

Wienerkoncerten arrangeres i anledning af Ry Borgerforenings 125 år og Lions Club Ry´s 50 års jubilæum. Alle pladser vil være unummererede.

TONICA beskriver sig selv således:

Harmoniorkestret TONICA er hjemmehørende i Aarhus. Vi er flere end 40 amatørmusikere af begge køn og med en bred aldersfordeling.

Som harmoniorkester er TONICA et rent blæserorkester. Det er og har altid været vort mål at spille god musik af høj kvalitet – musik som både publikum og musikere kan have glæde af. Derfor har vi gennem årene været i stand til at lave nogle gode koncerter med stor publikumssøgning.

Den tilbagevendende nytårskoncert i Musikhuset Aarhus er en af TONICA’s stolte traditioner, ligesom Wienerkoncerten i Rådhushallen. Siden 2013 har vi hvert år åbnet Ry havnekoncerter. Desuden spiller vi promenadekoncerter, familie-koncerter, kirkekoncerter m.m.

TONICA’nere er alsidige og iderige, og spilleglæden er i højsæde. Det er grundlaget for, at der gennem tiderne er dannet flere mindre grupper under TONICA.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >