Hop til hovedindholdet

8680 Ry

Lions Ry Julebanko 2020

Arrangementsbeskrivelse

Traditionen tro afholder Lions Ry igen det årlige Julebanko i Ry Hallerne. Det starter kl. 13.30.

Vi bliver ikke så mange som de seneste mange år, idet der pga. Covid-19 reglerne kun må være 500 personer i hallen. Vi sælger derfor i år billetter på forhånd. Eventuelle overskydende billetter kan købes ved indgangen - betaling med MobilePay eller "lige" penge (ingen byttepenge).

Vi spiller om rigtig mange gevinster til en samlet værdi af over kr. 70.000. Der er som sædvanligt 20 spil med gevinst på rækken fuld og pladen fuld, samt sidegevinster til begge sider.

Der er adgang fra kl. 12.30. Før spillene starter kan der købes kaffe og kage i Ry Hallen fra et særskilt lokale.

Ved køb af billet medfølger 3 bankoplader. Der er mulighed for at købe 3 plader ekstra for kr. 100,00 ved bordet - betaling kun med "lige" penge og helst en seddel (ingen byttepenge) eller MobilePay.

Der vil i år ikke blive solgt lodder til amerikansk lotteri og der bliver ikke kaffepause efter 10 spil.

COVID-19 (Vi overholder alle regler)

Der er en tom stol mellem hver gruppe der kommer sammen og der vil kun være stole på den ene side af hvert bord = alle kigger op mod opråberbordet. Der er håndsprit på bordene og der er krav om mundbind, men ikke når man sidder ned. Mundbind kan udleveres hvis man har glemt det.

Overskuddet fra banko går udelukkende til velgørende formål, herunder til julehjælpepakker til trængte familier i lokalområdet.

Spillemyndigheden har givet tilladelse den 30. oktober 2020.

Regnskab kan findes på www.lry.dk senest den 1. april 2021.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >